niedziela, 8 czerwca 2014

Kruk

Witam, dosyć dawno mnie tu nie było, cóż... czasem tak bywa. Napisałam nieco więcej w swoim zeszycie, rozdziały są dłuższe, weny nieco przybyło. Nie wiem jednak czy ktoś jeszcze w ogóle tu zagląda i czy będzie to czytał. Jeśli tak byłabym wdzięczna o danie jakiegoś znaku, może być nawet proste "czytam". Jeśli nie... wiele historii mam w swoim pamiętniku, zeszytach... Jeśli one mogą być tylko i wyłącznie dla mnie to ta  także.  Jeśli dacie mi znak nowe notki zaczną pojawiać się już na początku wakacji, ewentualnie po egzaminach zawodowych, które kończą się 16 czerwca. To jak? ;)

Jeśli macie jakieś pytania odnośnie mnie, czy też opowiadania zapraszam serdecznie, chętnie odpowiem http://ask.fm/KellyGold

A w nowych rozdziałach:
1. Taniec
2. Kłótnia
3. Pocałunek
4. Przyjaźń
5. Walka na poduszki.
I wiele, wiele więcej...

Ciao

3 komentarze:

  1. Wreszcie! Wiedz że czytam. Wybacz że wcześniej nie skomentowałam, brak czasu :c Czekam na nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jest nowy rok ,a ty nawet nie odwiedzasz tego bloga ale wiedz ,że ja czytam tego bloga i wciąż mam zadzieję, że będziesz go kontynuować ;)

    OdpowiedzUsuń